Saturday, July 6, 2019








assalamualaikum dan salam sejahtera.


Alhamdulillah. Bersyukur ke hadrat ilahi kerana dengan limpah kurnianya dapat saya wujudkan blog yang pertama saya. Blog tersebut diwujudkan adalah untuk menyiapkan tugasan saya dalam subjek aplikasi komputer dalam pengurusan. 



Saya muhammad farhan bin ruslan merupakan seorang pelajar pengajian jarak jauh (PJJ) di Universiti Utara Malaysia yang memegang number kad matrik 266663.  Blog ini merupakan tentang aktiviti harian saya yang ingin dikongsi kepada orang ramai waktu masa lapang.



Insyaallah saya cuba lakukan terbaik untuk memastikan blog ini tidak mati dan sentiasa aktif menggunakan blog ini dalam memberikan perkongsian, pandangan, dan lain-lain lagi. Selain itu, juga dapat menambah pengetahuan kepada saya.Terima kasih kepada pensyarah saya Dr. Nafishah Binti Othman kerana memberi peluang kepada saya untuk  mempelajari penggunaan blog.



Terima kasih kepada rakan-rakan saya kerana membantu dan memberikan nasihat serta tunjuk ajar  menggunakan blog ini sehinggakan menjadikan diri saya lebih cekap.



No comments:

Post a Comment